THESARI

Muharrem Fejzo (1981)

Ndihmat e mëdha në të holla të mbledhur nga populli në shërbim të luftës i besohen Kiços për t’i ruajtur. Mbas çlirimit askush nuk po kujtohej për atë thesar, por Kiçoja i kërkoi vetë ata që ia kishin besuar dhe thesari u dorëzua i paprekur.


The large sums of money collected by the people in service of the war were entrusted to Kiço to safeguard. After the liberation, no one remembered that treasure, but Kiço himself sought out those who had entrusted him with it and the treasure was delivered intact.

THIRRJA

Fehmi Hoshafi (1976)

Kujtim Morava shkon të punojë në një fshat shumë të prapambetur ku vepron ende kanuni. Kujtimi merr pjese në prishjen e kishave dhe të xhamive të cilat quheshin qëndra të mbështetjes së kanunit dhe të prapambetjes. Filmi bazohet në ngjarje reale të reformave partiake të fundit të viteve ‘60.


Kujtim Morava goes to work in a very backward village where the Kanun still operates. Kujtim takes part in the demolition of churches and mosques which were considered centers of support for the Kanun and backwardness. The film is based on real events of the party reforms of the late 1960s.

UDHËTIM NË PRANVERË

Qerim Mata (1975)

Film muzikor. Valbona një këngëtare e re, niset me vonesë për të gjetur shokët e saj të ansamblit që kanë filluar një turne nëpër të gjithë Shqipërinë. Një shofer i ri, përpiqet ta ndihmojë dhe e shoqëron kudo, si një bashkëudhëtar i pandarë, deri sa i shfaq edhe dashurinë.


Musical film. Valbona, a young singer, sets off late to find her bandmates who have started a tour throughout Albania. A young driver tries to help her and accompanies her everywhere, like an inseparable traveling companion, until he even shows her love.

UNË E DUA ERËN, televiziv

Albert Minga (1990)

Era besonte në dashurinë e saj duke i dhënë asaj gjithshka por pikërisht këtu fillon drama e saj. Filmi transmeton mesazhin e dinjitetit njerëzor.


Era believed in her love, giving it her all, but this is where her drama begins. The film conveys the message of human dignity.

UNË E DUA ERËN ( I Love Eren)

Albert Minga (1990)

Era besonte në dashurinë e saj duke i dhënë asaj gjithshka por pikërisht këtu fillon drama e saj. Filmi transmeton mesazhin e dinjitetit njerëzor.


Era believed in her love, giving it her all, but this is where her drama begins. The film conveys the message of human dignity.

Rikard Ljarja (1984)

Para syve të Salo Briskut dhe djalit të tij meremetues urash zhvillohen ngjarje të pazakonta. Populli përgatitet të presë me armë pushtuesit. Ky patriotizëm i rrëmben edhe dy meremetusit dhe në kohën kur mbi urë kalojnë ushtarët Italianë, ata e hedhin atë në erë.


Before the eyes of Salo Brisco and his son, a bridge repairman, unusual events unfold. The people prepare to meet the invaders with weapons. This patriotism also captures the two bridge repairmen, and when the Italian soldiers pass over the bridge, they blow it up.

Gëzim Erebara (1978)

Filmi ka në qendër aktivitetin e Jetës, një vajzë e re, nxënëse në shkollën e vajzave. Jeta është anëtare e grupit ilegal dhe ngre në shkollën e saj grupin e të rejave antifashiste. Gjatë një feste, mësuesit fashistë duan të detyrojnë nxënësit të këndojnë himnin fashist, gjë që çon në një nga demonstratat më të mëdha në kryeqytet gjatë së cilës Jeta jep jetën.


The film centers on the activities of Jeta, a young girl, a student at a girls' school. Jeta is a member of an illegal group and raises a group of anti-fascist young women in her school. During a party, fascist teachers want to force the students to sing the fascist anthem, which leads to one of the largest demonstrations in the capital during which Jeta gives her life.

Spartak Pecani (1994)


Fati tragjik i dy të dashuruarve të cilët mbetën të mbyllur aksidentalisht në një bunker.
The tragic fate of two lovers who were accidentally locked in a bunker.

VDEKJA E BURRIT

Lisenko Malaj (1990)

Një ambasador del në pension dhe vendos të kthehet të jetojë në fshatin e lindjes të cilin nuk e ka vizituar gjatë 20 viteve të fundit. Ai bindet për hendekun e madh që ekziston midis tij dhe shokëve të dikurshëm të fëmijërisë. Ai mbyllet në shtëpi, në qilarin e fëmijërisë ku luante dikur me shokët e tij.

VDEKJA E KALIT

Saimir Kumbaro (1992)

Kjo është historia e kuajve të njohur të rracës Arba. Në 1975 një gjeneral i njohur i ushtrisë shqiptare, i cili ngriti fermën e pare të kuajve në Shqipëri, u dënua me vdekje. Kjo shënoi fillimin e ekzekutimit të kuajve. Agroni në “Vdekja e kalit”, shpëton një kalë dhe për këtë dënohet nga gjygji ushtarak. Gazeta pariziane “La nuit” e cilëson filmin si autopsi të diktaturës.


This is the story of the famous Arba horses. In 1975, a famous general of the Albanian army, who established the first horse farm in Albania, was sentenced to death. This marked the beginning of the execution of horses. Agron in “The Death of the Horse” saves a horse and is sentenced by a military court for this. The Parisian newspaper “La Nuit” describes the film as an autopsy of the dictatorship.

VËLLEZËR DHE SHOKË

Dhimitër Anagnosti (1980)

Viti 1941, lufta e Dytë Botërore. Filmi fillon me rikthimin e Vasos në fshatin e tij të lindjes. Ky komunist i ri i jep një kuptim tjetër protestave të fshatarëve kundra armiqve. Vëllai i Vasos, Marko, ëndërron të hakmerret kundrejt atyre që grabitën të fejuarën e tij, dhe kjo hakmarrje është pjesë e një revolte të përgjithshme.


The year is 1941, World War II. The film begins with Vaso returning to his native village. This young communist gives a new meaning to the villagers' protests against the enemies. Vaso's brother, Marko, dreams of taking revenge on those who robbed his fiancée, and this revenge is part of a general revolt.

VENDIMI

Kristaq Dhamo (1984)

Maj 1942. Shqipëria ndodhet nën pushtimin fashist në luftën e Dytë Botërore. Pushtuesit po përpiqen me të gjtha mënyrat të zbulojnë drejtuesit e partisë komuniste të Shqipërisë dhe të fshijnë lëvizjen popullore për liri. Në këtë situate, komunistët përballen me detyrën e zbulimit të tradhëtarëve.


May 1942. Albania is under fascist occupation during World War II. The occupiers are trying by all means to expose the leaders of the Albanian Communist Party and suppress the popular movement for freedom. In this situation, the communists are faced with the task of uncovering the traitors.

VETMI

Spartak Pecani (1990)

Metamorfoza e Endrit. Nga një person me shumë shokë, tani ai ka mbetur vetëm. Shokët e kanë braktisur. Ai shkatërroi dashurinë e Suzit, vajzës së tij. Por Endri më në fund po ndryshon.


Endri's metamorphosis. From a person with many friends, now he is left alone. His friends have abandoned him. He destroyed the love of Suzi, his daughter. But Endri is finally changing.

VITET E PARA

Kristaq Dhamo (1965)

Filmi është bazuar në ngjarje reale marrë nga një roman i Fatmir Gjatës. Ngjarjet ndodhin gjatë tharjes së kënetës së Maliqit midis Stavri Larës, sekretar partie dhe Abdyl Sharrës dhe Zyrakës, të cilët kanë bërë sabotime. Stavri Lara i zbulon ata dhe do t’i demaskojë publikisht. Në ngjarjen reale dy njerëz nga stafi teknik janë ekzekutuar.


The film is based on real events taken from a novel by Fatmir Gjata. The events take place during the drying of the Maliqi swamp between Stavri Lara, party secretary, and Abdyl Sharra and Zyraka, who have committed sabotage. Stavri Lara discovers them and will publicly expose them. In the real event, two people from the technical staff are executed.

VITET E PRITJES

Esat Mysliu (1989)

Mesi i viteve ’20. Jano Kodri kthehet nga Amerika por e ka të pamundur të integrohet përsëri në jetë. Të gjithë e pyesin për emigrantë të tjerë që nuk kanë më lidhje me familjet, por Jano rri i heshtur dhe nuk është në gjëndje të komunikojë me të tjerët që e rrethojnë.


Mid-20s. Jano Kodri returns from America but finds it impossible to integrate back into life. Everyone asks him about other immigrants who no longer have family connections, but Jano remains silent and is unable to communicate with those around him.

Albert Xholi, Eduart Makria (1985)

Kinonovelë sipas tregimit të shkrimtarit Dh. Shuteriqi “Marathonomaku ynë” ku trajtohen ngjarje që lidhen me 8 nëntorin e vitit 1941, ditën e themelimit të Partisë Komuniste Shqiptare. Jep jetën dëshmori i parë komunist Koçi Bako.


A novella based on the story by writer Dh. Shuteriqi "Our Marathonomaku" which deals with events related to November 8, 1941, the day the Albanian Communist Party was founded. The first communist martyr, Koçi Bako, gives his life.

VRASJE NË GJUETI

Kujtim Çashku (1987)

Tre shokë, Fredi, Aleko dhe Pertefi shkojnë për gjueti. Dikush qëllon gabimisht Pertefin dhe e vret. Megjithatë asnjë nuk është i sigurt kush është vrasësi i vërtetë. Aleko që e ka qëlluar vërtet Pertefin, pa dashje, nuk ka kurajë ta pranojë fajin. Ai përpiqet të përdorë dyshimet dhe ndenjat e fajit.


Three friends, Fredi, Aleko and Pertefi go hunting. Someone accidentally shoots Pertefi and kills him. However, no one is sure who the real killer is. Aleko, who really shot Pertefi, unintentionally, does not have the courage to admit guilt. He tries to use suspicions and feelings of guilt.

YLLKA

Ylli Pepo (2003)
Ngjarjet zhvillohen në vitet e tranzicionit në Shqipëri. Dy gra shqiptare emigrojnë në Zvicër dhe mundohen të qëndrojnë me çdo kusht atje. Vihen në kërkim të një burri për tu martuar dhe për të fituar leje qëndrimi. Më në fund, Yllka, që kishte edhe të bijën me vete, martohet me një muzikant. Ndërsa shoqja e saj kthehet në Shqipëri dhe martohet me një shqiptar.


The events take place during the years of transition in Albania. Two Albanian women emigrate to Switzerland and try to stay there at all costs. They start looking for a man to marry and to obtain a residence permit. Finally, Yllka, who also had her daughter with her, marries a musician. While her friend returns to Albania and marries an Albanian.

YJE MBI DRIN

Ismail Zhabjaku (1978)

Pasi largohen specialistët e huaj, inxhinier Lulëzimi ngarkohet të punojë për ndërtimin e hidroçentralit të Fierzës. Lulëzimi përpiqet të gjejë zgjidhje teknike për të ndërtuar vepra të prodhimit të energjisë jo vetëm në Shqipëri por edhe në Ballkan.


After the foreign specialists leave, engineer Lulëzim is assigned to work on the construction of the Fierza hydroelectric power plant. Lulëzim tries to find technical solutions to build energy production works not only in Albania but also in the Balkans.

Viktor Gjika (1973)

Lufta antifashiste. Tafili, djali i nënë Pashakos, vritet nga fashistët. Pushtuesit, të ndihmuar nga spiunët, bëjnë bastisje në fshatin e Pashakos, dhe e thërrasin atë dhe djemtë e tjerë të saj, që të bëjnë identifikimin e ilegalit, por asnjë nga familja nuk tregon se Tafili është i tyre. Rezistenca e Pashakos vazhdon, megjithë raprezaljet që nuk kanë të mbaruar.


Anti-fascist war. Tafili, the son of mother Pashako, is killed by the fascists. The invaders, helped by spies, raid Pashako's village, and call her and her other sons to identify the illegal, but none of the family reveals that Tafili is theirs. Pashako's resistance continues, despite the reprisals that have not ended.

ZAMBAKËT E BARDHË, televiziv

Ilir Bega (1983)

Luljeta dhe Jetnori janë studentë dhe e duan njëri-tjetrin. Të dy mbrojnë diplomën me një temë shkencore që ka vlera praktike.


Ilir Bega (1983)

Luljeta and Jetnori are students and they love each other. They are both defending their diplomas on a scientific topic that has practical value.

ZANI PARTIZANI, televiziv

Pali Kuke (1975)

Lufta e II Botërore. Zani 13 vjeçar pasi gjen një pushkë dhe kap dy robër Italianë, shkon ndrejt tek partizanët. Komandanti nuk e pranon të bëhet partizan se është i vogël. Në një betejë vritet i vëllai dhe Zani e zëvendëson atë duke dalë partizan.


Pali Kuke (1975)

World War II. 13-year-old Zani, after finding a rifle and capturing two Italian prisoners, goes to the partisans. The commander does not accept him becoming a partisan because he is too young. In a battle, his brother is killed and Zani replaces him by becoming a partisan.

ZEMRA E NËNËS (Mother's Heart)

Besnik Bisha (1993)

Nje grua plakë jeton vetëm. Fëmijet e saj kishin ndërtuar jetët e tyre dhe vinin e vizitonin rrallë. Lidhjet me miqtë kishin vdekur. Ajo i kishte transformuar të gjithë të afërmit në kukulla, i kishte vendsour ato në divan rreth dhomës dhe bisedonte çdo ditë me ta. Por ajo nuk ishte e çmendur. Të vetmin shok kishte nipin e saj.


Besnik Bisha (1993)

An old woman lives alone. Her children have built their own lives and rarely come to visit. Her connections with friends have died. She has transformed all her relatives into dolls, placed them on the sofas around the room and talked to them every day. But she is not crazy. Her only friend is her grandson.

Esat Ibro, Esat Mysliu (1977)

Xha Azemi ka dalë në pension pas 30 vjetësh punë si shofer kamioni. Por ai nuk mësohet dot me këtë qetësi. Shokë të tjerë aktivë e ndihmojnë të kalojë një prag tjetër të jetës.



Esat Ibro, Esat Mysliu (1977)

Uncle Azem has retired after 30 years of work as a truck driver. But he can't get used to this calm. Other active friends help him cross another threshold of life.

Fehmi Hoshafi (1987)

Lisimaku vazhdimisht caktohet të zëvëndësojë gratë e ndërmarrjes gjatë lejes së tyre të lindjes. Rritja e Lisimakut në karakter arrihet përmes situatave të papritura ku komikja ndërthuret me dramatiken.


Fehmi Hoshafi (1987)

Lisimaku is constantly assigned to replace the company's women during their maternity leave. Lisimaku's growth in character is achieved through unexpected situations where the comic is intertwined with the dramatic.

Piro Milkani (1976)

Vendimi i Ollgës për të jetuar me Melin, vajzën e saj që punon si ndihmësmjeke fshati, kthehet në situata plot peripeci. Pas një panairi të tërë letërkembimi për të gjetur një dhëndër qyteti, Ollga i prezanton Melit, Koçin, që hiqet si artist i vërtetë. Por Meli ka rënë në dashuri me Bujarin dhe nuk shkulet nga fshati.
Kjo liste eshte marre nga "Arkivi Qendror Shteteror i Filmit" (AQSHF) me vendndodhje ne Tirane.


Piro Milkani (1976)

Ollga's decision to live with Meli, her daughter who works as a village assistant, turns into a situation full of vicissitudes. After a whole fair of exchanging letters to find a groom from the city, Olga introduces Meli, Koçi, who passes himself off as a real artist. But Meli has fallen in love with Bujar and will not leave the village.
This list is taken from the "Central State Film Archive" (AQSHF) located in Tirana.

Copyright © 2006 - 2025 - Albanian Movies - is proudly powered by Blogger

Ky blog është falas për të gjithë, dhe kopjimi i çdo materiali është gjithashtu i lejuar, për sa kohë që citohet burimi.
This blog is free for everyone, and copying of any material is also permitted, as long as the source is cited.