Regjisori Gentian Koçi sjellë në kinemanë shqiptare, filmin që nga Festivali i Sarajevës erdhi me çmimin për aktoren me të mirë. “Dita zë fill” është historia e Violeta Kurtit interpretuar nga Ornela Kapetani. E bërë nënë prej pak muajsh dhe pas vdekjes së të shoqit, Violeta, është e vetme. E papunë, e pastrehë asaj i duhet të mohojë njerëzoren brenda saj për të qëndruar gjallë për të voglin e saj.
E pa zë, e shtypur nga një realitet ku njerëzit luftojnë njëri tjetrin për të siguruar jetesën, Violeta gjen një punë si infermiere e një të moshuare në prag të vdekjes. Për ta mbajtur në jetë Sofinë, interpretuar mjeshtërisht nga Suzana Prifti, instinkti i saj i mbijetesës shkon deri në fshehjen e vdekjes. Për të zbërthyer një Violetë fatkeqe, të dëshpëruar deri në asht, të pashpresë dhe vetëmohuese aktores Ornela Kapetani i ka ardhur në ndihmë edhe puna e saj me gratë e dhunuara në Greqi.
Në bashkëprodhimin shqiptaro-grek një nga elementët më të rëndësishëm është bashkëveprimi i personazhit me hapësirën që në pjesën më të madhe drama zhvillohet brenda dhe në të njëjtin vend, duke i dhënë mundësinë regjisorit të depërtojë në psikikën e tyre.
Director Gentian Koçi brings to Albanian cinema the film that won the Best Actress award at the Sarajevo Film Festival. “The Day Begins” is the story of Violeta Kurti, played by Ornela Kapetani. Having become a mother a few months ago and after the death of her husband, Violeta is alone. Unemployed and homeless, she has to deny the humanity within her to stay alive for her little one.
Voiceless, oppressed by a reality where people fight each other to make a living, Violeta finds a job as a nurse for an elderly woman on the verge of death. To keep Sofia, masterfully played by Suzana Prifti, alive, her survival instinct goes as far as hiding death. To unravel an unfortunate Violeta, desperate to the bone, hopeless and selfless, actress Ornela Kapetani has also been helped by her work with abused women in Greece.
In the Albanian-Greek co-production, one of the most important elements is the interaction of the character with the space that for the most part the drama takes place within and in the same place, giving the director the opportunity to penetrate their psyche.