QIND PËR QIND

Petrit Ruka, Artan Minarolli (1993)

Farsa elektorale në sistemin totalitarsit në të shkuarën dhe në të ardhmen e parë nga një këndvështrim tragji - komik.

QORTIMET E VJESHTËS

Kristaq Dhamo (1981)

Vitet ’30. Në këtë kohë idetë komuniste progresive po hynin në Shqipëri. Kujtimi, një student revlucionar, donte të ndryshonte jetën e të vuajturve nën regjimin e Mbretit Zog. Përmes objektivit të aparatit të tij fotografik ai sheh atmosferën e rëndë të kohës, varfërinë e njerëzve të thjeshtë.

QYTETI MË I RI NË BOTË

Xhanfize Keko (1974)

Fatmiri i vogël, prindërit e të cilit kanë punuar në një kantjer ndërtimi, ëndërron të ndërtojë edhe vetë një qytet. Për këtë i ndihmon kujdestarja e kopshtit dhe një punëtor që u sjell të gjithë shokëve të tij vegla pune. Ndërtohet kështu, brenda oborrit të një kopështi, qyteti më i ri i botës dhe zbulohen ëndrrat dhe karakteret fëminore.

RADIOSTACIONI

Rikard Ljarja (1979)

Ekranizim i romanit me të njëjtin titull të Ismail Kadaresë. Nëntor 1944. Një skuadër partizane, në të cilën është anëtare Teuta, merr urdhër të ringrenë Radio Tiranën. Partizanët mbledhin punonjësit e mëparshëm të Radio Tiranës dhe intelektualë të ndryshëm që kanë qëndruar larg gjatë kohës së luftës, që të ndihmojnë me transmetimin. Teuta bëhet folësja e parë për Tiranën e lirë.

RIKONSTRUKSIONI, televiziv

Vladimir Kasa (1988)

Inxhinier Emili lufton të bëjë karrierë në rrugë të padrejtë duke penguar kuadrot e reja. Paralelisht filmi trajton dashurinë e Zanës, e rritur ne shtëpinë e fëmijës dhe teknikut të ri Agimit.

RRETHI I KUJTESËS

Esat Mysliu (1987)

Një sirenë alarmi po ushton. Gruaja e sëmurë bërtet: Rrethi! Rrethi! Hiqmani rrethin! Doktorri mbetet i habitur. Është një rast i veçantë. Margarita Begolli, protagonistja e filmit, kthehet në Shqipëri pas 20 vjetësh me kujtesën e humbur. Cila është enigma?

RRETHIMI I VOGËL

Saimir Kumbaro (1986)

Agroni, kryetari i ri i komitetit ekzekutiv të rrethit, ndjehet i rrethuar nga ndikimi i Frosës, së vjehrrës dhe disa të afërmve dhe miqve të cilët duan ta shfrytëzojnë postin e Agronit për interesat e tyre personale.

RRUFEJA NË MAL

Vladimir Kasa (1986)

RRUGA E LIRISË

Esat Mysliu (1982)

Një grup vajzash dhe grash partizane nisen në Beratin e çliruar për të marrë pjesë në Kongresin e parë të Gruas Antifashiste. Atyre u duhet një rrugë e vështirë për të kaluar midis armiqve në zonat ende të pushtuara dhe të mposhtin koncepte patriarkale e konservatore. Kjo është rrugë plot sakrifica por njëkohësisht rruga e lirisë së gruas.

RRUGË TË BARDHA

Viktor Gjika (1974)

Një djalë i ri, Deda, i mbushur me entuziazmin e moshës dhe dashuri për punën, endet përgjatë linjës telefonike duke kërkuar shkëputjen. Njerëzit që jetojnë në zona të thella malore presin me padurim të rregullohet linja e t’i urojnë njëri tjetrit Vitin e Ri. Deda vdes i ngrirë në majë të shtyllës duke luftuar me të ftohtin dhe motin e keq.

RRUGICAT QË KËRKONIN DIELL

Rikard Ljarja, Saimir Kumbaro (1975)

Nebi Surreli, së bashku me nënën, jeton në varfëri të plotë, duke tërhequr një karrocë, si shpërndarës qymyri. Në këtë botë gati të nëndheshme njerëzore, ku e poshtëron Ganiu, një tregëtar qymyri, ai njihet me ilegalë të luftës, si Halimi, Gaqua, Mihali dhe Semi dhe pas kësaj fillon të hedhë trakte deri sa merr pjesë në një aksion te rrëmbimit të një shaptilografi.

SKËNDERBEU

Sergei Jutkevic (1953)

Historical film about our national hero, Scanderberg. Gjergj Kastrioti unites the Albanian princes through his marriage with Donika and also organizing the Alliance of Lezha, but he confronts, as well, his nephew’s betray, Hamza. The first feature film of the Albanian – Soviet collaboration.

SKËTERRË ’43

Rikard Ljarja (1980)

Revoltë në një kamp përqëndrimi fashist në vitin 1943, kundër metodave barbare, terrorit. Të burgosurit kryengritës si: profesori, piktori, Hekurani, Ariani, Mira, Shpresa, organizohen dhe mbajnë lidhje të vazhdueshme me rezistencën jashtë kampit. Me rezistencë të fortë ata arrijnë të shkatërrojnë skëterrën fashiste.

SI GJITHË TË TJERËT

Spartak Pecani (1981)

Vullneti, i rritur në shtëpinë fëmijës, sapo ka mbaruar ushtrinë dhe duhet të zgjidhë një sërë problemesh. Për këtë ai gjen mbështetje tek drejtoresha e shtëpisë së fëmijës dhe tek Nasho, ustai i repartit ku ai punonte para ushtrisë, të cilët ndërhyjnë në familjen e Jetës, vajzës që ai dashuron. Vullneti ndjen se po hyn në jetë si gjithë të tjerët.

SINJALI I DASHURISË

Besnik Bisha (1988)

A e dashuron Ana atë djalë i cili e ndjek gjithnjë nga pas dhe i dërgon sinjale dashurie në çdo hap? Por gjatë lojrave të dashurisë, ai pëson një aksident dhe i humb shpresat se një ditë do të kthehet në jetën normale. Por Ana beson se dashuria do ta ngrejë përsëri në këmbë. Kështu, ajo e thërret me sinjalin e tyre të dashurisë.

STOLAT NË PARK

Bujar Kapexhiu (1988)

Shumë pallto të dashuruarish të qytetit shkojnë direkt për pastrim kimik mbas uljes në stolat e sapolyer të parkut të qytetit. Midis tyre është Edlira, e bija e shefes së pastrimit kimik. Prindërit e saj fillojnë hetimin për të njohur dhëndërin e tyre të ardhshëm. Një shkrimtar i shkëputur nga jeta dhe që ankohet gjithmonë për fatin e keq të punëve të tij, ndihmon në “hetime”.


Many city lovers' coats go straight to the dry cleaners after sitting on the freshly painted benches of the city park. Among them is Edlira, the daughter of the dry cleaner's boss. Her parents begin an investigation to get to know their future groom. A writer who is detached from life and who always complains about the bad luck of his works, helps in the "investigation".

STREHA E RE

Spartak Pecani, Vladimir Kasaj (1977)

Sigurimi i bukës së re në një fshat malor është shumë i vështirë. Filmi bën fjalë për periudhën kur hidhet parrulla për realizimin e detyrave me forcat tona. Një linjë tjetër që ndiqet në film është linja e dashurisë së Bido traktoristit me Verkën.


Securing new bread in a mountain village is very difficult. The film is about the period when the slogan is raised for the accomplishment of tasks with our own forces. Another line that is followed in the film is the line of love between Bido the tractor driver and Verka.

SHEMBJA E IDHUJVE

Piro Milkani (1977)

Ekranizim i romanit me të njëjtin titull. Mësuesi i fshatit ka përballë një kryeplak fanatik, priftin Engjëll dhe një kapter policie që i shkaktojnë shumë vështirësi në punën e tij për edukimin e fëmijëve. Malësorët e varfër gjënden midis dilemave, pasi ata kanë qënë të detyruar tu nënshtrohen bestytnive dhe pushtetit të dekompozuar. Kryeplaku dhe kapteri bëjnë plane për të vrarë mësuesin.

SHIRAT E VJESHTËS

Spartak Pecani (1984)

Ndërpritet puna në një kohë me shira të paparashikuara në digën e një hidroçentrali të rendësishëm dhe rrezikohet kështu siguria e projektit. Kjo situatë rëndon më shumë në kryeprojektuesin, ing. Ilirin, i cili bashkë me shokët bën të pamundurën për të dalë nga kjo situatë e vështirë.

SHKËLQIM I PËRKOHSHËM

Albert Xholi (1988)

Rikthimi dhe vendosja përfundimtare në fshatin e lindjes është e padëshirueshme për të riun Danja, i cili ka kaluar disa vite në qytet. Danja ëndërron vazhdimisht për qytetin dhe fillon përpjekjet për tu larguar nga fshati.

SHOKËT

Kujtim Çashku (1982)

Ngjarjet zhvillohen në një projekt të madh industrial. Gjatë provave për vënien në shfrytëzim të një linje të re në furrnalta, ndodh një shpërthim me pasoja të konsiderueshme dhe eksperimenti ndërpritet. Ing. Genci është përgjegjës për këtë por në fund ai zbulon se shkaku i shpërthimit nuk ishte defekt i projektit por një sabotim i qëllimshëm.

SHOKË TË NJË SKUADRE

Dhoksi Sahatçi (1984)

Rudini, nxënës shkolle, luan futboll me dy skuadra fëmijësh. Kjo shkakton rënie në mësime. Ai arrin të fallsifikojë mesataren dhe për këtë përjashtohet nga garat sportive.

SHOKU YNË TILI

Fehmi Hoshafi (1981)

Tili është një nxënës i vështirë që bëhet problem për familjen dhe shkollën dhe i sjell shqetësime sidomos mësuese Besës. Fëmijë si Tili kërkojnë një kujdes të veçantë, durim dhe takt, në mënyrë që të shfaqin më të mirën e tyre. Filmi trajton probleme sociale që kërkojnë vullnet dhe këmbëngulje si nga shkolla ashtu edhe nga familja.

SHPELLA E PIRATËVE

Eduart Makria (1991)

Pesë fëmijë pa nisen pa leje me një varkë në kërkim të aventurave. Gjatë këtij udhëtimi, ku iu rezervuan shumë surpriza, ata njihen më mirë me njëri - tjetrin. Aventura mbaron kur ata gjejnë një libër shumë të vjetër të mbushur me historitë e legjendave të Shqipërisë.

SHPËRTHIMI

Muharrem Fejzo (1974)

Iliri një kërkues nafte fillon shpimet në një zonë gëlqerore, ku nuk ka asnjë të dhënë të studiuesve të mëparshëm. Nuk është e lehtë të kapërcesh të gjithë llojet e vështirësive fizike dhe profesionale dhe të mungesës së përvojës. Por Iliri nuk ka kërkuar më kot dhe fontana e naftës shpërthen.

SHPRESA

Eduart Makria (1989)

Shpresa ka një histori dashurie të pafat. I dashuri e ka lënë dhe ajo pati një abort. Ajo është shumë e dëshpëruar. I mënjanon njerëzit dhe ka humbur besimin tek e ardhmja e saj. Por më pas njihet dhe bie në dashuri me inxhinierin e ri, Piron. Dashuria e re, zgjon tek Shpresa interesin për jetën por në të njëjtën kohë ka probleme me familjen e Piros.

SHTËPIA JONË E PËRBASHKËT

Ismail Zhabjaku (1981)

Në familjen e Kozma Selitës çdo pjesëtar është i dhënë me pasion pas punës së tij. Mamaja, Vita, është rrobaqepëse, Djali më i madh, Xhoxhi, punon në rafinerinë e naftës, Aurora është farmaciste dhe Vaso naftëtar. Flonja dashuron Vason, por ajo do që Vaso të heqë dorë nga të qënit naftëtar. Por Vaso, i edukuar me dashurinë ndaj profesionit të tij, nuk mund të pajtohet me interesat e Flonjës.

SHTIGJE LUFTE

Piro Milkani (1974)
Lufta e dytë botërore. Kanani një luftëtar i famshëm në të gjithë krahinën e Pezes dhe Shabani një fshatar i vuajtur, përballojnë të gjithë djegjet dhe shkatërimet e fshatit dhe me heroizmin e tyre ngrenë popullin në një hakmarrje të madhe.

SHTRËNGATË NË MALE, televiziv

Kujtim Meçaj (1979)

Një grup gjeologësh të huaj të kryesuar nga profesor Hubelti kanë ardhur në Shqipëri për të punuar me specialistë shqiptar për zbulimin e mineraleve. Gjeologët shqiptarë vazhdojne punën e pavarur dhe arrjinë rezultatet.

TANA

Kristaq Dhamo (1958)

Ngjarjet zhvillohen në vitet ‘50. Në qëndër të filmit është Tana, një vajzë e zgjuar dhe me mendime të përparuara. Ajo dashuron Stefanin, i cili banon në një fshat të varfër malor. Tanës i del përpara mentaliteti i vjetër i gjyshit të saj si dhe xhelozia e Lefterit. Është një lojë dashurie drejt përparimit. Këtu është realizuar puthja e parë në filmat shqiptarë.


The events take place in the 1950s. At the center of the film is Tana, a smart girl with progressive thoughts. She loves Stefan, who lives in a poor mountain village. Tana encounters the old mentality of her grandfather and Lefter's jealousy. It is a love game towards progress. Here the first kiss in Albanian films is realized.

Xhanfize Keko (1984)

Taulanti 4 vjeçar, fëmija i vetëm i një familje intelektuale, nuk mund ta durojë më vetminë. Ai kërkon një motër. Por sa më shumë ngulmon Taulanti, aq më shumë e neglizhojnë prindërit këtë kërkesë. Me ngadalë, dëshira e Taulantit u pëlqen prindërve të cilët e kuptojnë se duhet ta shohin dëshirën e tij më me seriozitet dhe vëmendje.


Taulant, the 4-year-old only child of an intellectual family, can no longer bear the loneliness. He asks for a sister. But the more Taulant insists, the more his parents neglect this request. Slowly, Taulant's wish pleases his parents, who realize that they should take his wish more seriously and with more attention.

TELA PËR VIOLINË

Bujar Kapexhiu (1987)

Andoni, një violinist i ri po studion seriozisht për konkursin e pranimit në Akademinë e Arteve të Bukura. Por Kozmai, i ati i cili mendon se i biri nuk mund ta fitojë konkursin pa ndërhyrje, lëshon alarmin dhe mobilizon të gjithë miqtë dhe të afërmit. Muço, kryetari i komisionit nuk është në gjëndje të gjykojë me mendje të kthjellët dhe e shfryn të gjithë zemërimin tek violinisti i ri i talentuar.


Andoni, a young violinist, is seriously studying for the entrance exam to the Academy of Fine Arts. But Kozmai, his father, who thinks that his son cannot win the exam without interference, raises the alarm and mobilizes all his friends and relatives. Muço, the chairman of the commission, is unable to judge with a clear mind and vents all his anger on the talented young violinist.

Ibrahim Muço, Kristaq Mitro (1987)

Një ditë, Neritani, një gazetar i ri kupton se fshihet një abuzim i madh pas fakteve të një artikulli të tij, ende të papublikuar të cilin Dhimitri, kunati i tij dhe Marjana, gruaja e drejtorit të kritikuar, po përpiqen ta zhdukin.


One day, Neritani, a young journalist, realizes that a major abuse is hidden behind the facts of an article of his, still unpublished, which Dhimitri, his brother-in-law, and Marjana, the wife of the criticized director, are trying to eliminate.

Saimir Kumbaro (1995)

Galeria e Arteve ngjan si një qytet me 4000 mijë banorë. Aty ndodhen 4000 punime të piktorëve shqiptarë realizuar në periudhën e pas çlirimit të vendit nga okupimi fashist.


The Art Gallery resembles a city with 4,000 inhabitants. It houses 4,000 works by Albanian painters created in the period after the country's liberation from fascist occupation.

TË MOS HESHTËSH

Spartak Pecani (1985)

Bashkëshorti i Silvit vdes në një aksident…Për një periudhë kohe Silvi humb interesin në jetë. Por jeta vazhdon dhe ajo fillon ta marrë veten. Një dashuri e re e zgjon. Por një ditë ajo zbulon se burri që dashuron, Ardi, është bashkëpunëtor në një vjedhje të madhe të pasurisë shtetërore. Meqë është dëshmitarja e vetme, Ardi i kërkon të ruajë sekretin. Pas një lufte me ndjenjat e veta ajo e denoncon Ardin në organet kompetente.


Silvi's husband dies in an accident... For a period of time, Silvi loses interest in life. But life goes on and she begins to recover. A new love awakens her. But one day she discovers that the man she loves, Ardi, is an accomplice in a major theft of state property. Since she is the only witness, Ardi asks her to keep the secret. After a struggle with her feelings, she denounces Ardi to the competent authorities.

TË PAFTUARIT

Kujtim Çashku (1985)

Bazuar në romanin e Ismail Kadaresë “Prilli i thyer”. Prilli i vitit 1939 është muaji i mjaltit dhe në të njëjtën kohë një muaj tragjik për shkrimtarin Besian Vorpsi dhe të shoqen Diana. I tillë është ky muaj edhe për Gjorg Berishën i cili endet në malësi duke shijuar ditët e tij të fundit të lirisë. Sipas kanunit, ai ka një muaj liri para se të ngujohet në kullën e tij. Jeta e Gjorgut rrezikohet sepse ai u hakmor për vdekjen e të vëllait.


Based on Ismail Kadare's novel "Broken April". April 1939 is the honeymoon and at the same time a tragic month for the writer Besian Vorpsi and his wife Diana. This month is also such for Gjorg Berisha who wanders in the mountains enjoying his last days of freedom. According to the canon, he has one month of freedom before being imprisoned in his tower. Gjorg's life is in danger because he avenged the death of his brother.

Mevlan Shanaj (1986)

Filmi tregon punën e një ndërmarrje në një zonë malore ku punon si mjeke Diana dhe ekonomist Gjergji. Ata ndeshen me konceptet e kolegëve karrieristë të ndërmarjes dhe me dashurinë e përfolur për Dianën e cila kishte qënë e fejuar.


The film depicts the work of a company in a mountainous area where Diana, a doctor, and Gjergji, an economist, work. They encounter the concepts of their careerist colleagues at the company and the rumored love for Diana, who was engaged.

Leonard Bombaj (1996)

Nëpërmjet dashurisë së dy të rinjve filmi jep një mesazh. Të duash është mënyra për të shlyer sado pak fatkeqësinë e konumikimit njerëzor.


Through the love of two young people, the film conveys a message. Loving is the way to at least partially atone for the misfortune of human communication.

TINGUJ LUFTE

Xhanfize Keko (1976)

Bardhi jetim, shkon të punojë në qytet në familjen e pasur të Galip Shkëmbit, i cili ka një djalë, Nardin. Në shtëpinë e tregëtarit të pasur vjen vazhdimisht Eqeremi, që i jep Nardit mësime violine. Por Eqeremi zbulon talentin e Bardhit. Me ndihmën e Eqeremit, Bardhi mëson t’i bjerë violinës, dhe të bëjë aksionet e para kundër fashistëve.


Orphaned Bardhi goes to work in the city for the wealthy family of Galip Shkëmbi, who has a son, Nardi. Eqerem constantly comes to the rich merchant's house, giving Nardi violin lessons. But Eqerem discovers Bardhi's talent. With Eqerem's help, Bardhi learns to play the violin, and takes his first actions against the fascists.

TOKA JONË

Hysen Hakani (1964)

Në një fshat në veri të Shqipërisë, reforma agrare i kthen tokën Lokes dhe familjes së saj, të cilën ia kishte përvetësuar me intriga Tuç Maku, një pronar i madh tokash në atë zonë. Fillon konflikti midis dy familjeve. Tuç Maku hakmerret duke vrarë Murrashin djalin e Lokes i cili ishte një nga aplikuesit e reformës agrare. Mbas kësaj tragjedie, Lokja kthehet te fëmijët e saj, Leka dhe Filja.


In a village in northern Albania, the agrarian reform returns the land to Loke and her family, which had been taken away through intrigue by Tuç Maku, a large landowner in the area. The conflict between the two families begins. Tuç Maku takes revenge by killing Murrashi, Loke's son, who was one of the implementers of the agrarian reform. After this tragedy, Loke returns to her children, Leka and Filja.

TOKË E PËRGJAKUR

Ibrahim Muça, Kristaq Mitro (1976)

Ngjarjet zhvillohen në tre kohë të ndryshme. Në fillim vritet Miti, babai i Gjergjit të vogël, në mbrojtje të tokës që arrin ta marrë beu. Pastaj bëhet protagonist Gjergji, që ndeshet në mullirin e fshatit me forcat italiane, ku vritet edhe beu edhe mullisi i fshatit. Në pjesën e tretë tregohet për reformën agrare dhe kthimin e tokës te djali i Mitit, Gjergji.


The events take place in three different times. At first, Miti, the father of little Gjergji, is killed in defense of the land that the bey manages to take. Then Gjergji becomes the protagonist, who encounters Italian forces in the village mill, where both the bey and the village miller are killed. The third part tells about the agrarian reform and the return of the land to Miti's son, Gjergji.

Xhanfize Keko (1977)

Tomka është një djalë i vogël që i pëlqen të luajë me top së bashku me shokët e tij. Por fushën e futbollit e marrin nazistët që kanë hyrë në qytet. Tomka, nën kujdesin e të rriturve, fillon të organizojë aksione kundër kampit ushtarak që është dislokuar në fushën e tyre të dikurshme të lojës.


Tomka is a little boy who loves to play ball with his friends. But the football field is taken over by the Nazis who have entered the city. Tomka, under the care of adults, begins to organize actions against the military camp that has been deployed on their former playing field.

Lisenko Malaj (1986)

Dy regjisorë të rinj, Iliri dhe Sandri, po punojnë për një film të ri që i merr ngjarjet nga betejat kundër nazistëve gjatë luftës së Dytë Botërore. Xha Tanushi, heroi i filmit, bëhet pika kyçe për të gjitha episodet e filmi.


Two young directors, Iliri and Sandri, are working on a new film that takes place during the battles against the Nazis during World War II. Uncle Tanushi, the hero of the film, becomes the focal point for all the episodes of the film.

Spartak Pecani (1988)

Elteva, e cila sapo ka filluar punë në bangën e shtetit, fillon të flasë për dëmet e sjella nga puna e dikujt që po ndjek një zgjidhje ekonomike të gabuar. Ajo gjendet në udhëkryqe dhe në një moment pyet veten pse të gjithë janë kundër saj. Në këtë kohë doktori mendon se ajo është shtatëzënë. I dashuri e braktis. Është një intrigë që dikush e thuri pa shumë kujdes por i kushtoi shumë Etlevës.


Elteva, who has just started working at the state bank, begins to talk about the damage caused by the work of someone who is pursuing a wrong economic solution. She finds herself at a crossroads and at one point wonders why everyone is against her. At this time, the doctor thinks that she is pregnant. Her boyfriend leaves her. It is an intrigue that someone weaved without much care but cost Etleva a lot.

TRE NJERËZ ME GUNA

Saimir Kumbaro (1985)

Tre partizanë të veshur trashë me guna për t’u mbrojtur nga dimri i ashpër nisen për të kryer detyrën. Në rrugë e sipër diktohen nga gjermanët që u vihen në ndjkeje. Bariu Xhemo, për t’i shpëtuar përdor një dredhi të guximshme duke vënë në rrezik veten dhe familjen e tij.


Three partisans, dressed thickly in coats to protect themselves from the harsh winter, set out to carry out their mission. On the way, they are intercepted by the Germans who are pursuing them. The shepherd Xhemo, to escape, uses a daring trick, putting himself and his family in danger.

Besim Kurti (1988)

Një fshat i vogël gjatë luftës së Dytë Botërore. Për shkak të varfërisë së thellë, disa fshatarë grabisin mallra përtej kufirit malor. Një hendek i madh hapet midis fshatarëve dhe atyre që luftojnë armikun.


A small village during World War II. Due to deep poverty, some villagers loot goods across the mountainous border. A great chasm opens between the villagers and those fighting the enemy.

Copyright © 2006 - 2025 - Albanian Movies - is proudly powered by Blogger

Ky blog është falas për të gjithë, dhe kopjimi i çdo materiali është gjithashtu i lejuar, për sa kohë që citohet burimi.
This blog is free for everyone, and copying of any material is also permitted, as long as the source is cited.