HETIMI VAZHDON

Mark Topallaj (1988)

Një kufomë gjendet diku në periferi të qytetit. Hetuesit përballen me problemin: kush është vrasësi dhe arësyet që e shtynë në krim? Misteri qartësohet ngadalë sepse vrasësit kryen krime të tjera për të mbuluar të parin.


A corpse is found somewhere on the outskirts of the city. Investigators face the problem: who is the murderer and what motivated him to commit the crime? The mystery slowly unravels as the murderers commit other crimes to cover up the first one.

Esat Mysliu (1985)

Agroni dhe Marjeta po jetojnë një fejesë të lumtur deri në ditën kur në një gjygj të proçeduar nga Agroni, dy persona të akuzuar për vjedhje, zbulojnë fakte që implikojnë edhe babanë e Marjetës. Agroni vihet në mes të dashurisë së tij dhe detyrës. Pas një dileme ai gjen kurajo dhe vendosmëri të refuzojë dashurinë me interes të së fejuarës së tij.


Agron and Marjeta are living a happy engagement until the day when, in a trial conducted by Agron, two people accused of theft discover facts that also implicate Marjeta's father. Agron is put between his love and his duty. After a dilemma, he finds the courage and determination to reject his fiancée's love interest.

Saimir Kumbaro (1988)

Vitet ’30. Ambicja e çmendur e monarkut të provojë se rjedh nga një familje e lashtë fisnikësh, sjell në Shqipëri një historian të huaj. I huaji do të punojë midis autoriteteve të një prefekture të panjohur të mbretërisë, midis njerëzve të degjeneruar dhe injorantë, të cilët duke u futur në situata komike bëhen qesharakë dhe të pa respektueshëm.


The 1930s. The monarch's mad ambition to prove that he comes from an ancient noble family brings a foreign historian to Albania. The foreigner will work among the authorities of an unknown prefecture of the kingdom, among degenerate and ignorant people, who, by getting into comic situations, become ridiculous and disrespectful.

HORIZONTE TË HAPURA

Viktor Gjika (1968)

Ngjarja bazohet në ngjarje reale në portin e Durrësit, ku punon Sokrati, Robert Çamçakizi dhe Urani, i cili, sakrifikon jetën e tij për të ruajtur bigën gjatë një stuhie


The story is based on real events in the port of Durrës, where Socrates, Robert Çamçakizi and Urani work, who sacrifices his life to save the crotch during a storm.

ILEGALET

Rikard Ljarja, Saimir Kumbaro (1976)

Lëvizja Antifashiste në qytet ka marrë përpjestime të mëdha. Ndërkohë një emisar i SIM-it (zbulimi informativ i ushtrisë Italiane) nën petkun e inxhinier Tostit kërkon të depërtojë në radhët e njësiteve guerile. Por vigjëlenca dhe largpamësia e komunistëve si Besimi e Milo, bën që veglat e SIM-it të japin llogari për krimet e bëra.


The Anti-Fascist Movement in the city has taken on large proportions. Meanwhile, an emissary of the SIM (Italian military intelligence) under the guise of engineer Tosti seeks to penetrate the ranks of the guerrilla units. But the vigilance and foresight of communists like Besimi and Milo, makes the SIM tools accountable for the crimes committed.

INTENDENTI

Xhezair Dafa (1980)

Në zemër të dimrit një intendent partizan niset për të çuar ushqime në spitalin partizan. Rrugës, ndeshet me patrullat gjermane dhe detyrohet të lërë ushqimet në dyqanin e Salos. Kur kthehet përsëri në dyqan, Salo i rrëfen se ushqimet ishin grabitur nga ballistët. Intendenti kërkon ndihmën e këshillit antifashist për të gjetur ushqimet e partizanëve dhe kështu zbulon bashkëpunëtorët e armiqve.


In the middle of winter, a partisan quartermaster sets out to deliver food to a partisan hospital. On the way, he encounters German patrols and is forced to leave the food at Salo's shop. When he returns to the shop, Salo tells him that the food was stolen by the Ballistas. The quartermaster seeks the help of the anti-fascist council to find the partisans' food and thus discovers the enemy's collaborators.

Vladimir Kasa (1990)

Ekonomistja Vera informon inxhinier Arsenin rreth miratimit të projektit të minierës. Intrigat e të tjerëve bëjnë xheloze gruan e inxhinierit, i cili braktis shtëpinë.


Economist Vera informs engineer Arsen about the approval of the mining project. The intrigues of others make the engineer's wife jealous, who leaves the house.

I PAHARRUARI, televiziv

Mevlan Shanaj (1984)

Miliatanti Besim Pepa, pas qëndrimit në kryeqytete të ndryshme të Europës, kthehet në Shqipëri rreth vitetve 1932-1936. Edhe këtu ndiqet, persekutohet, burgoset dhe detyrohet të emigrojë përsëri.


Militant Besim Pepa, after staying in various European capitals, returned to Albania around 1932-1936. Here too, he was followed, persecuted, imprisoned and forced to emigrate again.

I TETI NË BRONZ

Viktor Gjika (1970)

Në përvjetorin e vdekjes së komisarit Ibrahim Kovaçi, shtatë nga shokët e tij të luftës, mësuesi, Arifi, Alma, dr. Borova, Andoni, Rustemi dhe Xhemali, shoqërojnë bustin e komisarit për në fshatin e tij të lindjes ku do t’i dedikohet një ceremoni përkujtimore. Gjatë rrugës, secili nga ata sjell në mendje ngjarje të lidhura me jetën dhe luftën e Ibrahimit dhe konfrontimet me antogonistin Sali Protopapa.


On the anniversary of the death of Commissioner Ibrahim Kovaçi, seven of his comrades in the war, the teacher, Arifi, Alma, Dr. Borova, Andoni, Rustemi and Xhemali, accompany the bust of the commissioner to his native village where a memorial ceremony will be dedicated to him. Along the way, each of them recalls events related to Ibrahim's life and war and confrontations with the antagonist Sali Protopapa.

I TRETI

Albert Minga (1978)

Qazim Beluli një militant komunist është zhdukur. Zbulimi i huaj nëpërmjet agjentëve të tij njofton se ai është arratsiur, në fakt atë e kanë vrarë. Filmi i përmasave të mëdha zbulon shakqet e vrasjes së Qazim Belulit


Qazim Beluli, a communist militant, has disappeared. Foreign intelligence, through its agents, announces that he has escaped, in fact he has been killed. The large-scale film reveals the reasons for the murder of Qazim Beluli

I TRETI NË MES

Fatmir Koçi (1988)

Një artist po punon portretin e një djaloshi. Në pjesën e ballit të skulpturës ka një njollë të zezë. Duke e gdhendur atë, del një plumb i vogël, i vjetër dhe bie në dysheme. Është një kujtim nga e kaluara dhe nga e tashmja.


An artist is working on a portrait of a young man. There is a black spot on the forehead of the sculpture. As he carves it, a small, old bullet comes out and falls to the floor. It is a memory from the past and the present.

Albert Xholi (1990)

Dy shokë shkolle, Fredi dhe Spiro, takohen rastësisht. Fredi punon në një fshat të thellë ndërsa Spiro ka karrierë të shkëlqyer në qytet. Spiro, zyrtat i lartë, ndjehet i tërhequr nga bukuria e Anës, gruas së Fredit. Papritur Ana ndeshet me një anë të panjohur të karkaterit të të shoqit. Për hir të karrierës që i ofron Spiro, ai nuk e kupton që miku i dikurshëm po i kërkon në këmbim diçka shumë të shenjtë për Anën.


Two school friends, Fredi and Spiro, meet by chance. Fredi works in a remote village while Spiro has a brilliant career in the city. Spiro, a high-ranking official, feels attracted by the beauty of Ana, Fredi's wife. Suddenly Ana encounters an unknown side of her husband's character. For the sake of the career that Spiro offers her, he does not understand that his former friend is asking for something very sacred for Ana in return.

KAPEDANI

Fehmi Hoshafi, Muharrem Fejzo (1972)

Në fshat në krye të kooperativës po komandon një grua dhe xha Sulo i ankohet për këtë shokut të tij Beqo. Kështu fillojnë situatat komike. Ai vendos të kërkojë “të drejtat” e tij në Tiranë, ku miku i tij, Ropi, punon në një post të rëndësishëm. Por xha Sulo gjen në Tiranë jo vetëm nusen e tij balerinë, por edhe Beqon bashkë me të cilin zbulon se është i rrethuar nga bota e grave.


In the village, a woman is in charge of the cooperative, and Uncle Sulo complains about this to his friend Beqo. This is how the comical situations begin. He decides to seek his “rights” in Tirana, where his friend, Ropi, works in an important position. But Uncle Sulo finds in Tirana not only his ballerina bride, but also Beqo, with whom he discovers that he is surrounded by the world of women.

KARNAVALET

Ismail Zhabjaku (1980)

Ekranizim i komedisë “Karnavalet e Korçës” nga Spiro Çomora. Në ditët e karnavaleve, shërbyesja Nasta dhe Loni venë në lojë tregëtarin Nikollaq Jorganxhi dhe të shoqen Olimbinë. Ky është momenti ku ata mund të shprehin mendimin e tyre në lidhje me individët e zbrazët, materialistë dhe injorantë që përkrahin qeverinë. Filmi është komedia e parë muzikore shqiptare.


Film adaptation of the comedy “Korça Carnival” by Spiro Çomora. During the carnival days, the maids Nasta and Loni play with the merchant Nikollaq Jorganxhi and his wife Olimbina. This is the moment where they can express their opinion about the empty, materialistic and ignorant individuals who support the government. The film is the first Albanian musical comedy.

KËMISHËT ME DYLLË

Besim Kurti (1987)

Periudha e rilindjes Shqiptare. Jano Zefi është kryetari i një çete komitësh që ka humbur dy njerëzit më të dashur, gruan dhe fëmijën. Pas kësaj humbje të madhe ai gjendet në udhëkryq: të vazhdojë apo ta braktisë rezistencën e armatosur? Njihemi me botën e gjërë të Janos i cili mbron fëmijët që ushtria turke i ka marrë si ushtarë.


The period of the Albanian renaissance. Jano Zefi is the leader of a group of committees who has lost his two most beloved people, his wife and child. After this great loss, he finds himself at a crossroads: should he continue or abandon the armed resistance? We get to know the wide world of Jano, who protects children who have been taken as soldiers by the Turkish army.

KËRCËNIMI

Mark Topallaj (1981)

Filmi tregon tentativat e armiqve të jashtëm që përpiqen të depërtojnë në objeket e rëndësishme ushtarake të vendit tonë. Agjenturat e huaja kërkojnë të rekrutojnë Arbenin, inxhinier konstruktor në një bazë detare dhe për këtë shfrytëzojnë miqësinë e tij me Emën, vajza e një agjenteje me kombësi të huaj. Ema vendos të denoncojë vetvehten ndërsa Arbeni nuk e pranon një tradhëti të tillë.


The film shows the attempts of foreign enemies to infiltrate important military facilities in our country. Foreign agencies seek to recruit Arben, a construction engineer at a naval base, and for this purpose they exploit his friendship with Emma, ​​the daughter of a foreign agent. Emma decides to denounce herself, while Arben does not accept such betrayal.

KËSHILLTARËT

Xhezair Dafa (1979)

Fundi i vitit 1943. Të gjithë anëtarët e këshillit antifashist, të pranishëm në një ceremoni dasme në fshat, arrestohen. Gjermanët kanë arrestuar edhe dhëndërin. Këshillëtarët vihen nën presion për të nënshkruar një deklaratë kundër këshillit antifashist, si kusht i vetëm për lirimin e tyre. Ata refuzojnë dhe ndërkohë planifikojnë arratisjen e dhëndërit në rast të një ekzekutimi.


Late 1943. All members of the anti-fascist council, present at a wedding ceremony in the village, are arrested. The Germans have also arrested the groom. The councilors are pressured to sign a statement against the anti-fascist council, as the only condition for their release. They refuse and in the meantime plan the groom's escape in the event of an execution.

KËTU BËN FTOHTË, televiziv

Pluton Vasi (1992)

Detyrimi i të rinjve për të shkuar nizamë në ushtritë e huaja, mes tragjedisë triumfon dashuria e nënës për të birin.


The young men are forced to go to foreign armies, and amidst the tragedy, the mother's love for her son triumphs.

KOHË E LARGËT

Spartak Pecani (1983)

Bazuar në tregimin e Sotir Andonit “David Selenikasi”. Filmi flet për aspektet dramatike të mesjetës të personifikuara në fatin e piktorit Andrea Selenica. Ai ka një fund tragjik. Bie pre’ e pabesive të klerikëve të cilët “në emër të zotit” nuk hezitojnë të përdorin edhe helmin vetëm sepse Andrea guxoi të ngrihej kundra ligjeve të kishës.


Bazuar në tregimin and Sotir Andonit “David Selenikasi”. Filmi flet për aspektet dramatike te mesjetës të personifikuara në fatin e piktorit Andrea Selenica. Ai ka një fund tragjik. Bie pre' e pabesive të klerikëve të cilët “në emer të zotit” nuk hezitojnë të përdorin edhe helmin vetëm sepse Andrea guxoi të ngrihej kundra ligjeve të kishës.

KOHA NUK PRET

Kujtim Meçaj (1984)


Mbas çlirimit, mbeturinat e rekasionit në bashkëpunim me agjenturat e huaja, sabotojnë paradën dhe hyrjen e qeverisë nëTiranë. Beatriçia, agjente e vjetër, punon si kamariere në një lokal të Tiranës. Forcat e sigurimit asgjësojnë krerët e kësaj veprimtarie.

After the liberation, the remnants of the reactionary regime, in collaboration with foreign agents, sabotage the parade and the government's entry into Tirana. Beatrice, a senior agent, works as a waitress in a bar in Tirana. The security forces eliminate the leaders of this activity.

KOLONEL BUNKER

Kujtim Çashku (1996)

Kolonel Bunker ështe një parabol politike e bazuar në fakte, portrete të ngurtësuar mbi të cilat regjimi parnojak terrorizoi popullin tonë. Është viti 1974 dhe tipi Stalinian i qeverisë Shqiptare që ka tjetërsuar virtytin e gjithë qyteteve të botës, tërhiqet brenda një lloji izolimi neurotik. Ishte krijuar një program i njohur me emrin “Bunkerizim”. Filmi fokusohet mbi përshkrimin e një burri i cili jeton me ankthe reale. Muro Neto një ushtarak profesionst, njihet si “Kolonel Bunker”.


Colonel Bunker is a political parable based on facts, hardened portraits on which the parochial regime terrorized our people. It is 1974 and the Stalinist type of Albanian government that has alienated the virtue of all the cities of the world, retreats into a kind of neurotic isolation. A program known as “Bunkerization” was created. The film focuses on the depiction of a man who lives with real anxieties. Muro Neto a professional soldier, is known as “Colonel Bunker”.

KOMISARI I DRITËS

Dhimitër Anagnosti, Viktor Gjika (1966)

Dritan Shkaba, mbas luftës, kthehet për të hapur shkolla në fshatrat e thella të malësisë. Kundërshtarë të tij janë disa banditë që luftojnë kundër pushtetit popullor dhe Dom Pali, në qelën e të cilit punon Rudina. Dritani lufton zakonet prapanike që detyrojnë vajzat malësore të rrinë të mbyllura në shtëpitë e tyre dhe përgatit Rudinën për tu bërë mësuese. Dritani vritet brenda në shkollë.


Dritan Shkaba, after the war, returns to open schools in the remote villages of the highlands. His opponents are some bandits who fight against the popular power and Dom Pali, in whose cell Rudina works. Dritan fights the backward customs that force highland girls to stay locked in their homes and prepares Rudina to become a teacher. Dritan is killed inside the school.

Saimir Kumbaro (1978)

Një këngëtare e re Donika, dhe një pianiste Eleni, nisin një turne koncertesh në qytete të vegjël provincialë duke kaluar me pianon e tyre edhe nëpër fshatra. Dy artistet e reja takojnë shumë mikpritës midis të cilëve popullin e thjeshtë dhe autoritetet lokale që kërkojnë të duken oksidentalë por që në thelb janë të konfrontuar me njëri tjetrin.


A young singer Donika and a pianist Eleni embark on a concert tour of small provincial towns, also passing through villages with their piano. The two young artists meet many hosts, including the common people and the local authorities who seek to appear Western but who are essentially at odds with each other.

KORRIERËT

Mevlan Shanaj (1976)

Ngjarjet zhvillohen në dimrin e vitit 1944. Dy korrierë, fshatari Kio dhe Sandri, nga qyteti duhet të çojnë një mesazh tek partisanët, për fillimin e sulmit. Duke kapërcyer patrullat gjermane, të ftohtin e madh dhe ujqit, Sandri vritet. Kio gjendet pa ndjenja por arrin të çojë mesazhin.


The events take place in the winter of 1944. Two couriers, the peasant Kio and Sandri, from the city must deliver a message to the partisans, about the beginning of the attack. Overcoming German patrols, extreme cold and wolves, Sandri is killed. Kio is found unconscious but manages to deliver the message.

KREVATI I PERANDORIT

Endri Keko (1973)

Filmi bazohet në poemën me fabul të Dritëro Agollit, mbi hyrjen e partizanit Meke ditën e parë të çlirimit, në pallatin ku më parë ka jetuar mbreti i ikur dhe më pas njerëzit e regjencave pushtuese.


The film is based on the fable poem by Dritëro Agolli, about the entry of the partisan Meke on the first day of liberation, into the palace where the departed king and then the people of the occupying regencies lived.

Spiro Duni (1986)

Shqipëria në prag të pushtimit fashist. Filmi është ndërtuar në tre episode: 1-“ Duam armë”, 2-“Rrëmbimi i armëve”, 3-“Krisma e armëve”. Populli i rrëmben armët dhe lufton kundër pushtuesve në Durrës, Sarandë dhe Vlorë.


Albania on the brink of fascist occupation. The film is structured in three episodes: 1-“We want weapons”, 2-“The seizure of weapons”, 3-“The seizure of weapons”. The people seize weapons and fight against the invaders in Durrës, Saranda and Vlora.

KRONIKË E NJË NATE

Esat Ibro (1990)

Trupat SS mbledhin popullin e një qyteti bregdetar në një amfiteatër ku me ndihmën e bashkëpunëtorëve zbuluan disa nga guerilasit. Megjithatë ato që arritën të shpëtonin organizuan revoltën brenda amfiteatrit deri sa arritën të vritnin komandantin nazist.


The SS troops gather the people of a coastal town in an amphitheater where, with the help of collaborators, they discover some of the guerrillas. However, those who managed to escape organize a revolt inside the amphitheater until they manage to kill the Nazi commander.

Xhanfize Keko (1972)

Dy vëllezërit e përkëdhelur, Qestori dhe Erleti, shpesh prishin lodrat e shokëve dhe braktisen nga ta. Një natë, Qestori sheh në ëndërr sikur lodrat bëjnë kryengritje duke e akuzuar atë dhe të vëllanë për pakujdesi ndaj lodrave. Pas kësaj, vëllezërit ndryshojnë sjelljen e tyre me shokët dhe lodrat.


Two spoiled brothers, Qestor and Erlet, often break their friends' toys and are abandoned by them. One night, Qestor dreams that the toys are rebelling, accusing him and his brother of neglecting the toys. After that, the brothers change their behavior towards their friends and toys.

Dhimitër Anagnosti (1989)

Ekranizim i romanit të Ismail Kadaresë, me të njëjtin titull. Një gjeneral dhe një prift Italian arrijnë në Shqipëri për të tërhequr eshtrat e ushtarëve të vrarë gjatë luftës. Gjenerali me priftin, të porositur nga Beti kërkojnë edhe eshtrat e bashkëshortit të saj të vdekur, një koloneli të njohur dhe zbulojnë se ai ka përdhunuar një vajzë të re dhe është vrarë nga e ëma e saj plaka Nicë.


Adaptation of Ismail Kadare's novel of the same title. An Italian general and a priest arrive in Albania to retrieve the remains of soldiers killed during the war. The general and the priest, commissioned by Beti, also search for the remains of her dead husband, a well-known colonel, and discover that he raped a young girl and was killed by her elderly mother, Nicë.

Rikard Ljarja (1986)

Bardhi, një mjek i ri, emërohet të punojë në një fshat të largët malor. Ai ia del mbanë me sukses gjatë një operacioni të vështirë me gjithë mungesën e mjeteve më elementare për kryerjen e operacionit. Në fshat, Bardhi njihet me shumë shokë të rinj.


Bardhi, a young doctor, is assigned to work in a remote mountain village. He successfully performs a difficult operation despite the lack of the most basic tools to perform the operation. In the village, Bardhi meets many new friends.

Vladimir Prifti (1978)

Laja, kryetare e këshillit të një fshati malor, synon kooperativizimin e fshatit duke hasur rezistencën e elementëve frenues, që vijnë nga një shtresë të pasurish.


Laja, the head of the council of a mountain village, aims to cooperatize the village while encountering resistance from inhibiting elements, coming from a wealthy class.

KUR HIQEN MASKAT

Dhimitër Anagnosti (1975)

Këngët, humori dhe sarkazma e estradës janë kthyer në episode të një filmi gazmor që ve në lojë veprimet burokratike të zyrtarëve ose sjelljeve të ndryshme liberale që luftoheshin në atë kohë në mënyrë të programuar.

KUR NDAHESH NGA SHOKËT

Petrit Llanaj (1986)

Namiku, brenda një kohe të shkurtër sjell shqetësime në atmosferën optimiste të një grupi saldatorësh. Kjo reflektohet edhe në jetën e tij private dhe familjare por sidomos në marrëdhëniet me vjehrrin e tij. Por shpejt, ai e kupton vendin e tij në jetë, kupton se sa poshtë ka rënë dhe reflekton mbi këto mendime.

KUR ZBARDHI NJË DITË

Piro Milkani (1971)

Filmi është ndërtuar në tre histori: “Armët”, “Meço” dhe “Ura”. Flet për heroizmin e njerëzve të thjeshtë gjatë viteve të stuhishme të Luftës së Dytë Botërore, ku ata rrëmbejnë armët, rindërtojnë urat e hedhura në erë, ku më të mirët sakrifikohen.

KUR PO XHIROHEJ NJË FILM

Xhanfize Keko (1981)

Filmi trajton një temë të rëndësishme sociale në lidhje me familjen. Një film i ri po xhirohet në një qytet të vogël. Aktorët janë një grup fëmijësh. Genti i vogël është nën stress sepse prindërit e tij, Liljana dhe Kujtimi, janë ndarë për shkak të qëndrimit mikroborgjez të Kujtimit kundrejt Liljanës.

KUSH ËSHTË VRASËSI

Mark Topallaj (1989)

Trajtohet puna e madhe e Gjergjit dhe shokëve të tij të sigurimit për të eleminuar një grup të rrezikshëm sabotues të udhëhequr nga Thimi Dino, i cili zbulohet nga bashkëpunimi me njerëzit e zakonshëm.

KUSH E SOLLI DORUNTINËN

Llazi Sërbo (1991)

Subjekti është marrë dhe shtjellon legjendën popullore të Kostandinit dhe Doruntinës.

KUSH VDES NË KËMBË

Vladimir Prifti (1984)

Film portret i bazuar në episodet e jetës dhe aktivitetit patriotik të mësuesit Petro Nini Luarasi, i cili, në fund të shekullit 20 ishte aktiv në mbrojtjen e shkollës dhe gjuhës shqipe.

LIRI A VDEKJE

Ibrahim Muça, Kristaq Mitro (1979)

Komitët të udhëhequr nga Çerçiz Topulli, Mihal Grameno dhe Hajredin Tremishti kthehen në fshat te njerëzit e tyre para se të ekzekutojnë bimbashin turk të Gjirokastrës. Pas kësaj, ushtria osmane ndërmerr një fushatë kundër Mashkullorës, krahinë e cila kthehet në një lapidar të rezistencës Shqiptare për pavarësi. Vritet barbarisht edhe mësues Hyseni, që u mëson fëmijëve fshehurazi gjuhën shqipe.

LUGINA E PUSHKATARËVE

Todi Bozo, Vitori Çeli (1970)

Met Sokoli, një pioner i ri, ndeshet me një bandë diversantësh që po hynin në Shqipëri. Ai përballon me zgjuarësi vështirësitë dhe ndihmon rojet kufitare të asgjësojnë bandën. Babai i Metit plagoset gjatë konfliktit. Biri i tij zë vendin e të atit në luftën kundër armiqve.

LULE TË KUQE, LULE TË ZEZA

Mevlan Shanaj (2003)

Një film rreth marrëdhënieve dramatike, dashurive, vetmive dhe historia e nje grushti njerëzish që jetojnë si satelitë me njëri tjetrin, në një vend ku kishat janë satelitë të xhamive, ku fshatrat janë satelitë të qyteteve, ku varri ka dështuar. Liljana, një grua e lirë që jeton së bashku me të fshehtat e saj, mbetet e braktisur nga i shoqi. Po kështu mbetet edhe Ana, e bija.

LULËKUQET MBI MURE

Dhimitër Anagnosti (1976)

Jetimët e një strehe varfnore, nën urdhërat e drejtorit dhe kujdestarit të tyre, pastrojnë çdo natë parrullat që njerëzit kanë shkruar kundër fashizmit. Katër shokë të vegjël, Jaçe, Lelo, Bardhi, Tomi organizojnë rrëzimin e kujdestarit nëpër shkallë. Nga frika e presioneve të kujdestarit, Sulo i vogël përpiqet të kapërcejë muret e jetimores dhe vritet nga patrulla.

LUMË DRITE

Ismail Zhabiaku (1975)

Bardhi punon si mësues në një fshat malor. Midis nxënësve është bërë problem Adushi, që ka braktisur shkollën. Por Bardhi i qëndron pranë dhe përpiqet të kuptojë shqetësimet e vërteta të tij. Bardhi i kthen Adushit dashurinë për shkollën.

LUMI QË NUK SHTERON

Fatmir Koçi (1989)

Lufta e Dytë Botërore. Në Shqipërinë e jugut disa njerëz qëllohen nga nazistët. Një djalë 1 vjeçar mbijeton në krahët e nënës së tij të vrarë. Tre partizanë dhe tre gra nga fshati mundohen të shpëtojnë jetën e foshnjës përmes plumbave. Një grua e re e ushqen me gji foshnjën.

LUNDRIMI I PARË

Hysen Hakani (1984)

Në ekuipazhin e anijes “Shqiponja” ka kohë që zien debati për gjetjen dhe studimin e zonave të gjuetisë së peshkut. Mes debateve fillon punën Petriti, një oficer i ri marine. Ai përkrah kapiten Borakun që ngulmon në futjen e metodave të reja për kapjen e peshkut.

MALET ME BLERIM MBULUAR

Dhimitër Anagnosti (1971)

Viti ‘43. Kabo, Jaho si dhe Peliceli, një mjek Italian dhe Zeneli i vogël, mbajnë në një vig Lilo Laben, drejt spitalit partizan. Jaho tregon gjatë rrugës dobësi të veçantë për Lilon. Grupi qëndron në shtëpinë e Safait në natën e dasmës së të birit, Birçes. Dhëndëri bashkohet me shokët e rinj. Në pranverën tjetër, Jaho dhe shokët e tij kthehen për të marrë Lilon në spital, por e gjejnë atë me këmbën e prerë.

ME HAPIN E SHOKËVE

Esat Teliti (1979)

Genci një djalë i përkëdhelur krahas mësimit merret me një komplekes të vogël muzikor. Ai bie nga mësimet por prindërit, mësuesit, shokët e ndihmojnë atë të ecë me hapin e shokëve.

MELODI E PANDËRPRERË

Fehmi Oshafi (1985)

Filmi trajton dashurinë e njeriut për punën, profesionin që ka zgjedhur në jetë. Në qëndër është një bari me tufën e tij të dhive, është bota e tij intime dhe njerëzore.

MËNGJESE LUFTE

Kristaq Dhamo (1971)

Lufta e Dytë Botërore. Disa fëmijë të një qyteti të vogël, Guri, Piro, Milo dhe Tomi përfshihen spontanisht në një aksion kundër dy gjermanëve që po lahen në liqen. Shqetësimi i fëmijëve kundrejt pushtuesve, tërheq vëmendjen e të rriturve.

MËNGJESE TË REJA

Muharrem Fejzo (1980)

Ditët e para pas çlirimit… Agroni dhe Nora, dy të rinj partizanë, ngarkohen me detyra të rëndësishme në një qytet bregdetar. Së shpejti do të martohen por Nora vuan nga glaukoma. Mjeku që e kuron, Epaminonda, nuk e ndihmon të kalojë sëmundjen, sepse Nora është përfaqësuese e pushtetit popullor.

MËSIM PËR LINDËN

Donika Muçi (1971)

Një kino spektakël me në qendër fëmijët, marrë nga një shfaqje e teatrit të kukullave.

Copyright © 2006 - 2025 - Albanian Movies - is proudly powered by Blogger

Ky blog është falas për të gjithë, dhe kopjimi i çdo materiali është gjithashtu i lejuar, për sa kohë që citohet burimi.
This blog is free for everyone, and copying of any material is also permitted, as long as the source is cited.